Plugg, plugg, plugg

Till nästa vecka har jag 5 läxor! En i varje ämne förutom svenskan, men vi ska ha en stor inlämningsuppgift i svenska snart.
No- labbrapport 📝 (inte börjat)
So- sammanfattning om so & målsak 📝 (börjat lite, men mycket kvar)
Franska🇫🇷 14 Glosor (inte börjat)
Engelska- skriva om någon pinsam sak din föräldrar har gjort (inte börjat)📝
Matte - klar till tal 100, 30 kvar

Så nu vet ni vad jag kommer göra resten av helgen och veckan och samtidigt ha ett liv. Dax för mig att se filmen "fjorton suger" 👎



SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback