NailsbyAgnes.blogg.se

Jag har skapat en ny blogg som heter *rubrik* och handlar om naglar, där kommer jag göra tutorials, visa bilder och DIY:s och jag hoppas verkligen att ni tittar in på den också och om ni kan kanske hjälpa mig med min header eftersom jag inte har något internet. Mer om det kan ni läsa på andra bloggen!
 
Vi får se om jag fortsätter på den här också, kanske om jag får massa inspiration till nya blogg inlägg, kommer iallfall INTE ta bort bloggen.
Ni kanske kan ge mig lite pepp också!
Ses på NailsbyAgnes!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback