Gympa

Hey Guys!
Tänkte göra ett snabbt inlägg. Nu sitter jag på läktaren i idrottshallen och tittar på när klassen kör Ali Baba. Jag är sjuk så jag är inte med, är förkyld och hostar, men gick till skolan iallafall, får se om jag stannar hela dagen.
Snart ska jag visa min nyhetsshow på franskan, men 3 är sjuka så det är bara 3 pers + lärare som kommer se den (och vi tre som har gjort den) hoppas på bra betyg på den för vi har kämpat med den. SES!!!

Jag för 2 dagar sen när jag testade ett nytt sätt att locka håret på. lägger upp videon jag hittade snart


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback