Stan

Nu är jag hemma från en underbar dag med Sara och Mikaela i stan. Vi tittade runt i massor av affärer, hittade mycket snyggt faktiskt! Och när vi kom dit var det asmånga demonstranter. Hittade även en butik jag aldrig varit inne i som hade en jättefin kofta, Manhattan hette den. Vi gick bland annat till TopShop, Mexx, Hollister och Zara. Köpte en randig, fin klänning.
Sen tog vi även en fika på American Cookies och åt cupcake med mjukglass, gott men jag mådde illa efter typ en tugga, så den följde med mig hem (bara cupcaken, inte glassen)! Imorgon är det skola igen, men nästa onsdag har vi halv studiedag, och det är typ 1 månad i klassen utan betyg.



SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback