Öppet Hus

Idag var det öppet hus i skolan. Jag gick dit en halvtimme tidigare och träffade min franskagrupp för att sälja crêpes, baguetter och chokladtårta till vår resa till Paris om 2 långa år. Så då fixade vi lite stuff och sen gick vi in i klassrummet och tittade på en film vi har gjort den senaste veckan, den var lite pinsam. Sen gick vi ut och sålde, dom gick åt som smör! Jag trodde inte vi skulle bli så populära. 2 gick iväg och köpte en till baguette och hallon för det tog slut så snabbt!
Vi sålde slut på allt och summan blev nästan 1500 kr!
Nu ska jag äta en liten bit tårta mamma köpte till mig!
Ciao!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback