Long time

Long time no seen.
Jag har mycket att göra denna vecka och då orkar jag inte med en till sak. I Lördags var jag hos Stina och tittade på Eurovision och träffade en jättesöt hundvalp (9 veckor) som hette Maja. Grattis Lorren, kul att ha ESC i Sverige nästa år. Och så gjorde vi en musikvideo, men den är lite privat så den får ni icke se! Och i söndags hade jag dansuppvisning, det var skojigt, men skojjigare blir det på Lördag!
Sen har jag gått i skolan, här är veckans planer!
  • Tisdag: PLUGGA! Franskafika (redan haft)
  • Onsdag: Franskaprov, utvecklingssamtal, Gitarr "uppvisning"
  • Torsdag: Öppet hus (sälja crêpes)
  • Fredag: LEDIIIG!! 2 studenter
  • Lördag: Golfträning, dansshow nr 2
  • Söndag: Kanske golf


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback