Läxa

Nu håller jag på med läxa, bokrecension på engelska, jag skriver om Gossip Girl 1 som jag har läst ett kapitel av, då är det svårt, men jag har läst den på svenska, så helt omöjligt är det inte.
Idag har jag varit trött, somnade efter gitarren, så jag ska nog lägga mig tidigt idag!

Nu: Tillbaka till läxan och spotify (Million bucks började precis :D Låttips! Jättebra!)


SÖTA KOMMENTARER
Anonym

hej! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

2012-05-28 14:57:25


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback