Hjälp Caty.nu

Ni vet Caty som bloggar på caty.nu, om inte, gå in på hennes blogg, man blir så glad av den!
Jag hjälper iallafall henne att vinna en tävling, och om man gör det kan man själv vinna lite fina priser, så hjälp henne!
Man ska nämligen sprida hennes videos, jag tycker hon gör bra videos för ALLA och senaste videomatathonet har varit tema musik, så vi börjar med 2 musik videos!


Här är hon med Keela, Hofh och Kandylandy

Hur man bakar pizzabullar!

Vad hon har i hennes väska!


Hur man uttalar hennes bloggnamn (man får även se hennes URGULLIGA hund jag är helt kär i!


En låt hon har skrivit

Och sist men inte minst, om tävlingen jag är med i nu!


För fler grymma videos, gå in HÄÄÄRRR!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback