Gjort design till:

Nu har jag gjort en design till en tjej som driver skvallerbloggen: Skvallerstjärnan
En blogg jag tittar in på ibland och jag tycker den är jättebra faktiskt!
Just nu gör jag dom gratis, men hon behövde en till sin nya blogg och jag var sugen på att göra en. Jag är inte klar bara framsidan typ.
Grunden är gjord av Adaras.se men jag har gjort resten. Och hon var så snäll att jag fick välja en person som skulle vara med i headern, men kunde inte bestämma mig av två, då blev det båda!
Jag tror jag ska göra om den för det blev lite misslyckat på vissa ställen men, gå in och titta på den vettja!

Det tog kanske 3 dagar och jag gör gärna en till dig med, bara att kommentera!

SNEAK PEAK!

bilden är en länk


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback