Zac Efron & Taylor Swift

Zac & Taylor har dubbat en film som heter The Lorax som har biopremiär i Sverige 23 mars (tror jag)
Dom besökte iallafall The Ellen Show där Taylor visade att hon hade lärt Zac att spela en låt på gitarr, då gjorde dom om texten och jag har haft den låten i hjärnan hela dan, visst är dom söta tillsammans! Och verkligen deras röster, låter asbra tillsammans!
LYSSNA!

Jag har btw fått tillbaka mitt internet på datan, JIPPIE!!


SÖTA KOMMENTARER
Sannalitens.se

Svar: Okej :) Kommer du titta på Eurovision Song Contest sen i maj eller när det är då? När det verkligen gäller? :) Jag brukar inte planera att det, men då mina vänner är väldigt inne i det brukar det sluta med att jag får lov att se de ändå. Haha! Kram!

2012-03-11 15:51:52
URL: http://Sannalitens.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback