Studiedag!

Sportlovet är slut...
Men idag har jag studiedag, så då ska jag plugga och fokuserapå mina studier!
Eller, njaaa.
Jag ska spendera dagen med den alltid lika fantastiska, Mikaela! Förlåt jag menar Mickan!
Och vad vi ska göra får vi se, men nu innan ska käka lite frulle och ta vatten över huvudet (duscha)
C ya later!


SÖTA KOMMENTARER
Anonym

nu är veckans blogg avslutad! vill du se om det var du som vann så finns det i ett av mina inlägg.

för en ny omgång kan ni kika in här!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg.html

2012-03-05 17:13:20


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback