Onsdagsskoj!

Nu är det dags, glöm inte att skicka in egna här nedanför

Klassiker, Bellman:
Bellman, en ryss ock en tysk tävlar om vem som har den minsta pappan.
"Min pappa är så liten att han sover i en byrålåda," sa ryssen.
"Min pappa är så liten att sover i en sko kartong," sa tysken.
"Jag har ingen pappa, sa Bellman. Han ramlade ner från en stege och slog ihjäl sig när han plockade jorgubbar."




Bellman, en dansk och en norrman skulle gå in i en grotta med ett monster i. Först gick norrmannen i och då sa en hemsk röst:
- Blodet droppar, blodet droppar. Då blev norrmannen rädd och sprang ut. Sedan gick dansken in, men han blev också rädd och sprang ut. Då gick Bellman in. När den hemska rösten sa:
- Blodet droppar, blodet droppar, så sa Bellman:
- Jamen, ta på dig ett plåster då!

Alla barnen:
Alla barnen hade fin frisyr förutom Abraham, för han hade tappat bort sin kam

Alla barnen red på hästar utom Amanda, hon red på en panda.

Alla barnen hade Facebook förutom Siv, för hon hade ett liv.

Jag hade inte tid att komma på så mycket, men nästa gång blir det fler och snälla söta rara skicka in egna


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback