Funny day!

Det började med "hej Mickan" och slutade med "hej då" och under tiden så mötte vi Sara och gick till centrum och gick runt och sen åt vi på subway! Sen gick vi runt lite mer och sen till Clas Ohlson och jag köpte nya stiftpennor (10 st för 49 spänn, dom ääägeeer! TIPS!!)
Sen gick vi runt lite mer och prövade världens finaste klänningar, sen gick vi till mig och spelade in en asrolig film vi kanske ska klippa nån gång i veckan, en ny version av Hans & Greta, kommer bli biofilm, så bra är den!
Och sen snackade vi och hade skoj och tok och sen var det dags för "hej då"
Nu ska jag typ se på film och sitta vid datan och njuta av denna underbara sista lovdag.


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback