Dagen:

  • Sovmorgon, började 9.05, matte
  • Engelska, jobbade med att planera vår "skola"
  • Fördjupning, fortsatte med "skolan"
  • Trodde att vi skulle ha teknik, med pga. en föreläsning med en som överlevt koncentrationläger under 2:a världskriget i matsalen fick vi äta korv utomhus istället för risgrynsgröt (YES, enligt mig, BUU för andra) . Men vi fick inte göra föreläsningen!
  • Då fick vi dubbellunch i nästan 2 timmar!(vi hade ju ingen teknik)
  • Då var jag med Mickan över hela skolan och sen gick vi till centrum och handlade gott!
  • Sen hade vi franska.
  • Efter franskan då vi skulle ha svenska fick vi ha franska lektion för femmorna (skojigt!)
  • Sen gick vi tillbaka och hade typ 30 min svenska. Då fick vi äntligen började på våra noveller!
  • Sen gick jag och Mickan till bibblan och lånade Gossip Girl (appropå det kommer ett spännande inlägg med GG "tema" om nån dag eller två...
Så från hatdag till fantastisk dag, +poäng för vädret

ego... Sånt här coolt kan man göra i GIMP, ladda ner det gratis vettja!
Ladda ner genom att trycka HÄR!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback