20 mars

Då har jag levt den här dagen också, den var väl bra, matteprov direkt på morgonen, inte kul! Och jag ag och Mickan gick till bibblan och skulle låna nästa GG bok, men det fanns ingen och den kommer in 2 APRIL! Och det finns bara 1! Not good.
Nu ska jag göra lite allt möjligt, måste göra ett vykort på franska och skriva novell, ett A4 ska minst vara klart idag, hoppas den blir bra!!!
Men, jag behöver er hjälp! Snart kommer ett nytt inlägg upp, hjälp mig!


Redigerad i Pixlr-o-matic. Vad är det? Scrolla ner så får du se!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback