50 frågor!

Dom flesta frågorna är tagna av vinnaren i veckans blogg, men tog bort och la till några!
Svaren är skrivna igår vid 20.30-21.30

SENASTE: 

1 Dryck : Apelsinsaft
2 Telefonsamtal: Mamma tror jag
3 Du messade med:
4 Sång du lyssnade på:
5 Gången du grät:

HAR DU NÅGONSIN: 

6 Messat på rygg och fått mobilen i ansiktet: Vem har inte det?
7 Förlorat någon speciell person: På ett sätt
8 Brytit av en penna: Tror inte det
9 Brytit av en linjal: Tror inte det
10 Varit så trött så du somnat sittandes: Lite halvt (blunda, vakna, blunda, vakna)
11 Missat bussen: Tar aldrig bussen så tror inte det

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12 Roosa
13 Liila
14 Turkoos

I ÅR HAR DU:

15 Lärt känna en ny vän: Nej (?)
16 Fått ditt hjärta krossat: Nej
17 Skrattat så att du börjat gråta: Ja, tror det :)
18 Träffat någon som förändrat ditt liv: ?
19 Insett vilka som e dina riktiga vänner: Ja, hoppas det

BLANDAT:

20 Hur många facebooksvänner har du träffat: Alla (tror jag)
21 Hur många barn vill du ha : 2 kanske?
22 Har du några husdjur: Nej, men vill!
23 Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Bakade tårtor (var ju för en vecka sen)
 24 Vilken tid vaknade du idag: Kanske 10
25 Nånting som du längtar till: Sommaren börjar! Gotland, Finland och träffa mina kära vänner!
26 Senaste gången du träffade din pappa: Han sitter 2 meter ifrån mig
27 Vad lyssnar du på för musik nu: Payphoone ♥ Maroon 5
28 Har du någonsin pratat med nån som heter Jens: Nej, tror inte det

OM DIG:

29 Ditt namn : Agnes
30 Singel / Upptagen : Singel
31 Stjärntecken: Fråga min tvilling (tvilling)
32 Ögonfärg: Blå, grå tror jag
33 Favoritmat : Typ oxfilé och potatisgratäng eller lax
34 Hårfärg: Blond! Och en stolt en!
35 Långt eller kort : Rätt kort
36 Längd: ca 1599 mm
37 Piercings: Nope!
38 Tatueringar : Nope!
39 Höger eller vänsterhänt? Höger!

HAR DU :
40: Hoppat studsmatta tills de blev hål ? Nej
41: Somnat i skolan på en lektion : Lite halvt (läs nr 10)
42 : Ramlat med cykeln : Ja
43: Ramlat av hästen: Ja, 2 gånger
44: Brutit något: Nope!
45: Stukat något: Ja, men inte allvarligt
46: Fått alla rätt på ett prov: Yes! :D
47: Förutspått nåt som sedan hände: Säkert någongång!
48: Försökt balansera lampknappen mellan on och off? Jaa... Men jag var yngre då!

49: Ritat solen i hörnet av pappret (när du var liten): Vem gjorde inte det?

50:Svarat på 50 frågor för dina kära läsares skull?: Bara för er skull!

 



SÖTA KOMMENTARER
Amanda

Bra blogg! :)

Svar: Tack, din med!
Agnes - a proud blondie

2012-06-24 10:06:15
URL: http://neverstopsmiiling.blogg.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback