Student igår

Igår gick jag halvdag iskolan, hade slöjd och gjorde klart min klänning som ni får se senare. Och lite so där vi fik se på en film och sen gick vi och såg skolans teater som var jättebra, och speciellt Sara!! Sen åkte vi till Augusts (bror) skola och såg på är han sprang ut, men jag förstår inte varför man säger springa ut när dom inte gör det?
Sen skulle han åka flak och då gick vi och fikade med några bekanta och åkte hem. Sen åkte vi hem och fixade, då blev det lite problem. Dom (August och kompis) skulle åka med en som heter Ulf i hans Porshe men dom var så indränkta i öl att dom inte kunde åka i den.
Så festen höll på i 1 timme utan studenten där. Men det var kul ändå :)
Jag tog lite bilder som ni kan få se sen!
Hade lockigt hår igår


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback