Nya blogg.se

Gillar jag INTE!
Om ni bloggar på blogg.se vet ni nog att dom har gjort om den. Jag tycker den är konstig och läskig, jag vill ha tillbaka den andra!
Typ det enda som är bra är statistiken som man ser direkt när man loggar in. Och att man kan ha flera kategorier. Men "snabbinlägg" är oförstålig i tillfället (visar imorgon för er som inte fattar)

Nu blev det lite för negativt, så jag tänkte så igenom morgondagen:
  • Baka på morgonen
  • Fira min födelsedag med kompisarna (fyller år på lördag :D)
  • Fixa saker till "festen"
  • Till några personer på kvällen
  • Och samtidigt blogga! Hur ska jag hinna med?

PS; Glöm inte bort tävlingen!

Tryck HÄÄRför att komma dit
 


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback