Dagen:

Idag har jag som sagt varit med Stina och typ gått runt i centrum och köpt lite (blev faktiskt inget för mig) Men hittade lite saker jag kanske ska köpa :)
På kvällen har jag iallafall kollat på tv och datorn och fixat lite nagelsaker, som det kommer en tutorial på iövermorgon tror jag, för det måste torka.
Bilden jag har när jag svarar på era fina kommentarer!
Gjord själv i GIMP (tutorial hittade jag på youtube :) )


SÖTA KOMMENTARER
LINDSHE

Vad tycker du om NYA blogg.se?

Åhhh, jag tycker att det suger! :( <3

Svar: Inte jätteförtjust, förutom svarsfunktionen, den är bra!
Agnes - a proud blondie

2012-06-26 21:04:07
URL: http://lindshe.blogg.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback