Bloggplaner...

Nu har jag funderat på vad jag kan göra på bloggen, istället för att bara skriva om mitt liv, för det är inte kul att läsa om, så... Vad tycker ni är bra och vad är mindre bra?

* Göra videos! Inte videobloggar för jag har min röst på film, men typ tutorials och sånt, kuliga saker!
* Mycket mer bilder (kommer, när jag har fixat min "minifotostudio")
* Ny, somrig design. Med massa fina bilder och färger!
* Börja använda Remby och göra fina saker!
Sen vill jag att ni läsare ska göra en sak:
Kika bland mina kategorier och skriv i en liten kommentar vad ni vill se mer av!

Detta kommer snart!
En sak i kategorin Jag syr
En fototutorial som skulle komma för typ 4 månader sen!
En hemlig video....
Och andra hemliga saker... MOAHAHAHAHAAA!!




SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback