Älska mig

Jag tycker jag lät väldigt djup i rubriken, men det är bara namnet på filmen vi såg i skolan. Dn var bra men sorglig så om ni vill se den kan ni gå in på youtube och söka på Älska Mig (del 1 om det behövs)
Jag har jätte ont i halsen och vill ha glass, för det är gott och skönt för halsen. Nu ska jag chilla lite, äta lite och jag måste städa i mitt rum, för när det är ordning där inne kommer vi ta fram mammas gamla symaskin, så jag kan fixa det sista på min klänning (som ni ska få se snart)
Random bild :)


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback