Vem ska jag teckna?

Nu har jag tråkigt och vill rita av nån kändis, men vet inte vem, har du nåt förslag?
Du kanske t.o.m har förslag på en bild, länka den då!
(om du tar från Google så tryck gärna på helbild så blir länken kortare och bilden bättre!


SÖTA KOMMENTARER
josefines.se

Jättefin blogg!!♥
Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag! Kramar♥



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback