Kneippbyn

Hej!
Idag ska vi till Kneippbyn, och för er som inte vet vad det är så är det en park utanför Visby med en entre och två parker, ett sommarland (nöjespark och där Villa Villekulla står) och ett vattenland (rutschkanor och pooler) och ja, resten kan ni googla!
Det ska iallafall bli jättekul förutom att min näsa rinner p.g.a. Allergi!! Nu måste jag sticka!!
Hej då!
 (glömde tyvärr min kamera hemma)


SÖTA KOMMENTARER
Stina

ÅÅ kneippbyn det var länge sen <33 saknar när vi va där:)<3

Svar: 4 år sen, känns kortare <3
Agnes - a proud blondie

2012-07-09 15:19:02
URL: http://zztina.blogg.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback