Igår + idag

 Igår så åkte vi till Kneippbyn igen, fast den här gången spelade vi bara äventyrsgolf. Och sen har jag tittat på typ 10 avsnitt Pretty Little Liars (har inte sett det förut) det gjorde jag på iPaden och viaplay, men nu har vår gratismånad gått ut tyvärr. Och ännu senare åkte vi till Visby och gick på massa ställen där mamma och pappa tog typ drinkar och innan gick vi till ett glasscafé där jag åt glass. Sen åkte vi hem och åt lasagne och sen tittade jag på ännu mer PLL.
Idag så ska jag spela minigolf och åka till Visby och gå runt i affärer, typ. 


SÖTA KOMMENTARER
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Längtar tills vi åker till Gotland :D Måste åka till Kneippbyn och Visby + Fårö m.m.
Lät gott med lasagne förresten! ;)

Svar: Ja, det måste ni! Hoppas att ni får lika fint väder som vi fick!
Agnes - a proud blondie

2012-07-13 23:08:17
URL: http://adaras.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback