Erik

Igår träffade jag Erik, min kusins son som fyller 1 månad om nårga dagar. Han var den sötaste ungen jag har sett, tyvärr grät han hela tiden jag höll honom, men han var söt ändå.
Så jag var hos min moster för att fira en annan kusin som fyller år imorgon, träffade mina kusiner som bor i skåne (tyvärr var en sjuk) och träffa Erik, såklart :) Jag åt också världens godaste chokladtårta som han som fyller år hade  bakat.
Jag har 7 kusiner totalt, 2 på pappas sida och 5 på mammas sida, och det är bara en som är yngre än mig.


SÖTA KOMMENTARER
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så snygga brillor :D

Svar: Tack så mycket!
Agnes - a proud blondie

2012-07-16 00:25:33
URL: http://adaras.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback