Svar på frågestunden - 2

Kom på att jag hade glömt att svara på några!

Image and video hosting by TinyPic

Hur många läsare har du?
Väldigt olika, men runt 15 och uppåt

Vilka ämne i skolan är du bäst på?
Väldigt svårt att svara på, men det jag tycker är kul är jag nog bättre på, för då satsar man mer. Tror jag...

Har du över eller under skåp i skolan?
Jag har underskåp, som jag hatade att ha i början av läsåret, men nu tycker jag att det är ok, såhär ser det ut, så det är inte direkt under, utan lite över också, det är därför jag gillar det, och så har jag ett grått, vacker bild va? Gjord i paint!
Image and video hosting by TinyPic


Hur gammal är du?
Jag är 13 och fyller 14 i mitten av juni

Vad är ditt besöksrekord?
Sidvisningar: 49
Unika: 22

Tack för alla frågor!


SÖTA KOMMENTARER
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Dagens blogg, ny omgång ;) Va gärna med du också!

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-11.html

2012-01-17 22:27:07
URL: http://sense.webblogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback