Street

Idag hade jag min första streetdance lektion, så nu kommer jag dansa 2 ggr i veckan och i morgon börjar jazzen, men det är som vanligt.
Idag så började vi med att visa vår engelskafilm som jag inte lägger upp här för det var bara en privat video för vår klass. Och vår lärare ville att vi skulle visa den för dem andra engelskagrupperna...
Och så hade jag några ämnen och sista var bild och lärde oss mer om abstrakt expressionism (innan har vi haft expressionism och surrealism) det är ganska svårt att teckna ismer. Så ikväll kanske jag fortsätter med min för det kommer nog ta ett tag..
Xoxo Agnes


SÖTA KOMMENTARER
Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Läs gärna inlägget där jag skriver om blogg.se's nya design, tycker du samma sak som mig?

Checka också in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-27 17:08:22
URL: http://jaasses.webblogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback