Sara!!

Den alltid lika fantastiska SARA är hemma igen från Thailand.
SARA OM DU LÄSER saknat dig supermycket och vi måste ses så snart som möjligt!
Jag tänkte gå att lägga om ett tag för jag måstegå upp senast 10 (!) imorgon för jag har en del att göra, blandannat fråga vad det är för fel på min kamera. Och såklart städa men det säger jag alltid att jag ska göra, men det händer aldrig, ni ska se mitt rum :D Fixa lite andra saker.

Glöm inte att kika in på Saras blogg; sarafaxell.blogg.se

Imorgon klockan 20 så avslutas tävlingen, men ni kan fortfarande vara med!!!
image description


SÖTA KOMMENTARER
HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D

hoppas du haft en bra start på året? ;)

2012-01-01 22:38:24
URL: http://hannalovisasol.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback