Pannkakor!

Idag Gjorde jag pannkakor, igen!
Är bara sugen, fast idag sparade jag några till frukost imorgon!
Iallafall så har jag varit i skolan idag, och sista lektionen var gympa och vi hade elevlektion, alltså att några i klassen hade lektion, idag var det cirkus. Det var jättekul! Fick testa enhjuling som var jättekul och jätteläskigt! Och parakrobatik, jag satt på en kompis fötter och stog i hennes händer med knäna och höll i hennes knän (d där var väldigt svårt att förklara)
Nu ska jag nog göra min bild läxa, teckna en surrealistisk bild.
Ledsen att jag inte bloggar förens nu! Men vi hörs sen!!!!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback