Om: 1 sak

Okej, det här är en sak som jag fick iden från en annan blogg, och ni får gärna fortsätta, länka gärna till er vlogg om ni gör det.
Jag kommer visa min favoritsak i olika kategorier varannan dag hade jag tänkt.

Jag vill inte säga kategorierna, för det kanske kommer fler, det här kommer ta en vecka tror jag.

Imorgon börjar jag!

Säg nån kategori om ni vill, så kanske jag tar den!


SÖTA KOMMENTARER
Anonym

Vet att alla skriver en massa skit snack om hemsidor som inte funkar att tjäna pengar på.



Men efter att ha forskat alla dessa hemsidor i månader så hittade två som verkligen funkar utan att behöva köpa något? Få liksom 200 på 2 dagar WORT IT!



LÄS HÄR:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

2012-01-08 22:31:17


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback