Igår!

Hade jag fullt upp! Gick upp vid 7 och då fick jag en namnsdagspresent! Hade namnsdag igår btw.
Sen gjorde jag en kladdkaka för jag skulle till Mickan, strax innan nio tog jag bussen och två stationer senare hoppade Sara på. Sen gick vi till Ica när vi var framme och handlade lunch och gott.
Sen gick vi hem till henne och började på vårt gossip girl maraton! Vi hann se 7 avsnitt och serien är jättebra!
Sen åkte jag hem jättemätt och hade ont i magen, sen satte jag på min nya kjol från hm och åkte till Stina och åt middag och hade azzkul! Sen började det snöa och då hade vi lite krig, Stina vann...
Sen blev jag azztrött och då tittade vi på solsidan sen typ somnade jag och  tog vi taxi hem och jag somnade på direkten.
Nu är jag vaken och helt sjukt förkyld och mår inte bra


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback