Halv studiedag

Idag har vi haft halv studiedag, vi spenderade dagen men en aav våra två mentorer och blandannat tittade på en film som heter "This is England" har jag för mig, den var okej och väldigt hemsk.

Sen så slutade vi efter lunch, alltså vid 12 då gick jag till centrum med Sara och åt på Subway och tittade i några butiker och hon köpte en sak och jag hade inte tillräckligt med pengar, men ska köpte det en annan dag (pyjamas)

Nu ska jag typ se på tv och fixa en ny design! (spännande va!)

Kom tillbaka och en timme, för då kommer 1 sak dag 1 upp!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback