Blandat

Idag har jag dansat (Asså hemma och övat) har så många danser att hålla reda på, streeten, jazzen, skolan(idrotten) och min egna. Såå då måste man öva.
Och så har jag shoppat lite, en tröja på jc, grå, ganska tjock, ska kanske tillbaka imorgon och köpa en till som ja gillade. Och så lämnade jag tillbaka em skjorta och letade efter lite saker. Och så köpte mamma lite nagelsaker och jag en grym borste på Åhléns, ;)
Nån som vet var man kan köpa ett svart, långt linne?
Och så har jag chokladpudding i kylen som jag ser fram emot att äta om en stund
Xoxo Agnes!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback