1 sak! Dag 3

Dagens kategori: Bästa bakverk

En lite konstigt kategori, men det här är det bästa jag har bakat, är lite som kladdkaka i en kakas format, svårt att beskriva, men typ.

Det heter ChoKladdKaka (fattar ni?) och var så underbara. Det är väldigt mycket choklad, men jag älskar choklad såå. Dom här gjorde jag för ganska länge sen.

Receptet hittar du HÄÄR!

 

Tipsa gärna vad jag kan ha för kategorier, har inte så många bra kvar



SÖTA KOMMENTARER
Stina

Tack så mycke för receptet



De blev jätte goda :D

/Stina

2012-01-14 15:42:24
URL: http://zztina.blogg.se/
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Mums vad goda :D

-nej vad synd att det inte finns till den :( Har tyvärr ingen aning om det finnas att ladda ned till den andra, men du kan ju alltid fråga när du köper sötis! <3

2012-01-17 02:50:57
URL: http://adaras.se


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback