1 sak! Dag 1

Första kategorin är parfymer
Jag har inte jättemånga parfymer, men det här är den bästa!

Den heter RADIANCE och är gjord av Britney Spears! Och den luktar jättegott! Vet inte direkt vad den luktar som, men typ blommor tror jag.

Sen finns det en som heter Viva La Juicy av Juicy Couture, den har jag inte, men den luktar nog ännu godare än radiance, den luktar såååå otroligt gott!!

Kan köpas: Kicks, lindex m.m
Pris: ca 300 och uppåt

Båda luktar otroligt gott, och ALLA bilder i 1 sak är tagna av mig!


SÖTA KOMMENTARER
sara

Har haft gimp i typ ett halvår! det är där jag gör mina headers! men har photoshop också men använder det ej gimp är lättare! :love::love::-d:-P:love:

2012-01-09 20:04:16
URL: http://sarafaxell.blogg.se/
Ellinore Jonsson

den från Juicy Couture är så himla härlig!

2012-01-12 12:55:43
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback