Ny kategori:

Jag syr heter den!
Ni kanske inte visste det men jag älskar att sy kläder! Just nu gör jag det bara i skolan, men inte länge till, för när mitt rum kommit i ordning ska vi ta upp vår symaskin och buya lite tyg. Jag och en av min bästa vänner Mikaela (Mickan, hon gillar inte när jag skriver Mikaela)  har sytt jättemycket på slöjden
Necessär, tomteluva, joggingbyxor, sommarklänning och mitt senaste projekt som blev klart idag får ni se senare...
Och idag började vi på en ny klänning!

Eftersom jag syr kläder kommer den komma på mode & skönhet!

Hoppas ni gillar den kategorin :) Det gör jag!!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback