Melodifestivalen

Ni har väl inte missat att Melodifestivalen börjar ikväll?
Här är dem som är med!

1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"

2. Abalone Dots – "På väg"

3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..."

4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance"

5. Dead by April – "Mystery"

6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper"

7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"

8. Loreen – "Euphoria"

 

Många bra med tycker jag. Och programledarna är Sarah Dawn Finer, Helena Bergström och Gina Dirawi

PSST!
Vill du tjuvlyssna på bidragen trycker du här!!!



SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback