Melodifestivalen 3

Snart är det dags igen i landskapet där jag spenderar en del av min ledighet, Dalarna!
Här är dom som är med i "dödens grupp" (jag säger dödens grupp)
1. Youngblood - Youngblood
2. Maria BenHajji - i mina drömmar (webbjoker)
3. Mattias Andréasson - Förlåt mig
4. Love Generation - Just a Little Bit
5. Carolina Wallin Pérez - Sanningen
6. Andreas Johnson - Lovelight
7. Molly Sandén - Why am I Crying
8. Björn Ranelid feat. Sara Li - Mirakel
Själv fattar jag inte varför Björn Ranelid är med, han pratar bara till musik
Lyssna här:
http://svtplay.se/t/102943/melodifestivalen



SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback