Go'kväll!

Och natt!
På dansen var det jätteroligt, vår dans är sjukt svår och sjukt rolig, och jättejobbig, allt går så snabbt. Iallafall så ska jag kanske ut och fota på golfbanan i morrn för pappa gör hemsidan och då vill han ha bilder och min kamera kanske tar bättre bilder. Och nu ska jag nog gå och se på Monte Carlo igen (jättebra förresten, tips!)
Sov gott, så ses vi imorgon!

Jag och mina kära solisar!


SÖTA KOMMENTARER
saga

Fin bild, kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :D

2012-02-11 09:18:58
URL: http://saganilssons.blogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback