Bonjour

Bonjour min små blogreaders!
Nu har jagbvarit vaken en stund. Snart ska jag typ äta frukost, sen handla mat, sen åka vidare till Norge! Har faktiskt aldrig varit där.
När jag kommer in i norska gränsen blir det inget inlägg, men jag har med mig kameran så när jag kommer hem blir det bilder!


SÖTA KOMMENTARER
Matilda

Vad kul att du var med och deltog i tävlingen på min blogg om en personlig almanacka! Tävlingen är nu avslutad och vinnaren utsedd så in och kika på bloggen och se om det var just DU som vann! :) Ha en fortsatt bra dag och fortsätt gärna att delta i tävlingarna i min blogg :)

2012-02-26 14:31:44
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback