Sorry borry

Igår blev det inget inlägg, jag var busy hela dagen, jag var med M och S och spelade in vår film, kommer inte vilja visa upp den, så pinsamt!
Idag har jag många planer, jag hoppas att min GG box säsong 1-4 kommer. Och så har jag bestämt att bara sitta vid datorn max 3 timmar (jag sa inte iPaden :D) och gå till centrum och lääsa Elsas Mode. OCH det viktigaste, baka tigerkaka, MUMS!! Jag är grymmast att göra mönster.
Och jag har lovat mig själv att ha en bra blogg den hör veckan, roliga inlägg och 3-4 inlägg per dag. Bra va?!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback