Hiss & Diss!

Jag har försökt att komma på nåt att skriva, länge. Sen tänkte jag att det skulle bli lite skoj med hiss och diss.
Vi börjar med dissen...
DISS!
Att påsklovet snart är slut. Sen har vi typ 8 underbara och helt fantanstiska veckor kvar till sommarlovet (:D)

HISS!!!
Claraslife.devote.se's videobloggar!
Hon är grym på videobloggar, dom är så roliga. Tack Zztina.blogg.se som visade mig dom!
Här är 2 roliga (hon har gjort jättemånga, titta på dom)

Här snackar hon om julmust!


Och här snackar hon om One Direction
Hon sjunger i ca 30 sekunder.




SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback