Halvdag imorrn

Nice, imorrn slutar jag 11.30 (alla andra slutar 12.30 *elakt skratt* efter det ska jag gå och köpa lite stuff.
Idag var det påsklunch och eftersom vi har så sen lunch (12.10) så fanns det inga köttbullar till oss! :'(
Men dom bjöd även på chokladpudding eller chokladmousse (mousse enligt mig) som var jättegod, men jag åt för mycket.
Och så har jag varit på gitarr och det gick bra och var kul, som vanligt.
Nu måste jag göra en rolig... engelskaläxa och tvätta håret, ses senare, eller imorrn, vilket också är senare!


Skulle lagts upp för 1 ½ timme sen, trodde jag hade lagt upp det, SORRY!


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback