Golf, centrum och lite glass.

Hej bloggen!
Om ni har läst inlägget nedan vet ni vad jag har gjort idag. För er som inte har gjort det så kan jag säga att jag har spelat första golfrundan. Och det gick jättebra, faktiskt. Det var jag, min storebror och pappa som spelade och mamma var min caddie och så var det en tjej från nåt varmt land (kanske, Brasilien?) som hoppade in i våran boll.
Sen åkte vi till centrum och handlade mat och så skulle min lilla älskling in på lagning, men dom skulle inte skicka in den förens på onsdag, så då fixar vi det. Och så avslutade vi visiten dit med en Magnum Infinity som jag aldrig ätit, men den var väldigt god.
Snart ska vi äta chokladfondant till efterrätt denna Valborg.


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback