1 april!

Idag är det 1 april, denna busiga dag!
Min pappa började dagen med världens sämsta!

P: Titta, där går en hund, och tittar ut igenom fönstret
Jag nickar ointresserad
P: April, april!

Sån rolig pappa har jag :) Men jag gick på den, det hade ni nog också gjort.
Kommer ihåg för kanske 2 år sen då jag tejpade vattenkranen och lurade min brorsa att sätta på den, jag tror ni fattar vad som hände, men inget sånt iår, nu är jag så "mogen", eller...?

Q: Har ni blivit utsatta eller lurat nån idag, eller nåt annat år?


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback