Rolig dag :)

Idag har jag haft väldigt kul, gjorde 2 strikes! På bowlingen och 0 spares, det gick bättre än vad jag trodde (iallafall första omgången, andra gick det skit!!)
Sen har jag ätit nån god gryta som farmor hade gjort för längesen när hon skulle ha gäster, men hon fick ryggproblem så hon fryste in den så åt vi den idag (jätte intressant, jag vet) och sen spelade vi ett sällskapsspel som heter När då då? Det är jätteroligt, det borde ni testa! Fast det gick inte jättebra för mig.
Men det ska bli skönt att åka hem imorgon!
Kul att så många är med i tävlingen!




SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback