Jultryfflar!

Typ hela dagen har jag gjort choklad och hallontryfflar, själva smeten är ASGOD!! Men den har lite svårt att stelna, prövade precis och det gick... bra. Nej den var jätekladdig och gick inte att rulla.

Men ni får se bilder på det färdiga resultatet, om det blir nåt...


SÖTA KOMMENTARER
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej finis ;) Hoppas att du har haft en bra helg! :)

2011-12-18 20:26:23
URL: http://sense.webblogg.se/
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nej det gör du inte. Inte jag dig heller men jag hittade din blogg bland kommentarer på en annan blogg ( kom ej ihåg vilken )

Alltid kul att hitta nya blogger eller hur? :)

2011-12-18 22:35:31
URL: http://sense.webblogg.se/


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback