Julklappsköp!!

Idag hade inte jag nåt profilval, så istället för att sluta 15.25 som alla andra gjorde, slutade jag 14.45!! Asskönt!!

Men då gick jag och Mickan till centrum för att leta julklappar, jag hittade en till Sara, men kan inte säga vad eftersom hon läser bloggen.

Iallafall så ska jag äta lite mellis, sen ska jag se på film, sen spela gitarr och sen PLUGGA till matteprovet imorrn.

BYEBYE!!



SÖTA KOMMENTARER
sara

hahahahhahahhahahahaha hoppades att du skulle skriva men jag har också köpt till dig idag med mickan mötte henne haha! Men ska vi köpa till henne imorgon? Alltså gå där tillsammans? :D<33 Love your blog men lägg upp vilka bilder du vill ha här!! :D<33

2011-12-14 16:55:44
Agnes

Okej, men jag tror jag vill ha några som jag har i kameran och då måste jag hitta min sladd

2011-12-14 18:59:18
SARA

Okej säg bara till det går fort att göra en ;)<33

2011-12-14 20:35:52


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback