I'm back!

WIIHOO!!!
Nu är jag hemma igen, har också varit i centrum och tittat lite på rean (man var ju tvungen!) och så köpte vi MASSOR med mat tills imorgon då vi ska bort och fira nyår!
Så imorgon ska vi göra minipizzor, minipannacotta och nån förrätt med räkor tror jag som vi ska ta med.
OCH så är jag jätteledsen för min fina kamera är typ sönder!!!!!!!! Så imorgon hade jag velat gå till Expert och fråga om det, men vi har inte tid, och jagsom hade velat ta bilder på fyrverkerier!!!! Och nu måste jag vänta ETT ÅR (!) tills jag få ta bilder på det.
Nu tänker ni nog, WHO CARES? Men det borde ni göra för då får ni inga bilder på fyrverkerier, eller nya på mig.


Helt random bild på på en GIGANTISK bubbla, tagen med min förra kamera


SÖTA KOMMENTARER


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback