Idag

Nu ska jag göra ett sånt där jätteintressant inlägg, jag ska berätta vad jag ska göra idag. JIPPIE!!! Tänker ni nog, nej men jag måste göra ett sånt så att jag kan blogga om nåt roligt sen! Men jag ska iallafall kanske på glöggfest hos några, fast jag gillar inte glögg, men det finns nog nåt annat.
Och så ska jag baka julgodis för det blev inget igår, men idag hade jag tänkt mig fudge eller tryffel, ni får sälvklart bilder.
Sen så blir det ju iPad, tv och så måste jag åta min chokladkalender!
Och så vill jag förklara att set blir inga bilder än för vårt internet försvann när vi fick strömavbrott, men kan göra via blogg.se appen.
Långt inlägg, men kramisar!!


SÖTA KOMMENTARER
Mickan♥

Fudge, mums dreglar lycka till:)

2011-12-11 12:48:50
=Agnes

Tack Mickan, men det kommer det nog inte

2011-12-11 13:38:31


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (hemlis mellan dig och mig)


Vad heter din blogg?: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback